התפיסה החינוכית של פ.ש.ר
השנים מלידה עד 3 הן שנים קריטיות להמשך התפתחות תקינה של הילד.
אנו שמים דגש רב על יצירת קשר איכותי בין הפעוטות שנמצאים במסגרת החינוכית טיפולית לבין המחנכת.
המחנכת הנה דמות חמה, תומכת, מכילה ,מגיבה, מכירה בייחודו של כל ילד, בטמפרמנט שלו, בקשיים שלו, רצונותיו בצרכיו ,בצורכי הוריו וברקע המשפחתי והתרבותי שלו ומודעת לתהליכים התפתחותיים של הפעוט .
תוכנית העבודה מבוססת על שילוב בין התנסויות טיפול שגרתיות – האכלה, ניקיון, הרגלים , לבין התנסויות של משחק, חקירה ולמידה עצמית ומכוונת, למידה ליצור קשר חברתי ויצירתיות חקר גילוי ויצירה. כל זאת בהתאם לשלב התפתחותי של הפעוט באמצעות יחס רגיש ומחבק, אשר נותן כבוד לילד ולצרכיו.
אנו שמים דגש רב על יצירת קשר איכותי בין הפעוטות שנמצאים במסגרת החינוכית טיפולית לבין המחנכת.
המחנכת הנה דמות חמה, תומכת, מכילה ,מגיבה, מכירה בייחודו של כל ילד, בטמפרמנט שלו, בקשיים שלו, רצונותיו בצרכיו ,בצורכי הוריו וברקע המשפחתי והתרבותי שלו ומודעת לתהליכים התפתחותיים של הפעוט .
תוכנית העבודה מבוססת על שילוב בין התנסויות טיפול שגרתיות – האכלה, ניקיון, הרגלים , לבין התנסויות של משחק, חקירה ולמידה עצמית ומכוונת, למידה ליצור קשר חברתי ויצירתיות חקר גילוי ויצירה. כל זאת בהתאם לשלב התפתחותי של הפעוט באמצעות יחס רגיש ומחבק, אשר נותן כבוד לילד ולצרכיו.